Zalety:
Niewątpliwą zaletą Paladyna jest to, iż posiada on dużo punktów życia. Z dobrze dobranym ekwipunkiem jesteśmy w stanie posiadać też dużo SA. Unik i blok, czyli demotywator naszych przeciwników. ;D Kontra - Paladyn, jedna z dwóch profesji, które posiadają kontrę, czyli dodatkowy atak, po ciosie krytycznym. Kiedy przeciwnik walnie nam cios krytyczny, a my zrobimy unik i dodatkowo wejdzie kontra, to możemy mieć pewność, że przeciwnik będzie niezadowolony. Leczenie - chyba nie trzeba wyjaśniać. Palek, jako puszka chłonąca ataki w grupie. Nasza profesja jest świetnie dostosowana do walki w grupach. Ze względu na dużo pancerza, życia i leczenia, możemy krzyczeć na naszego przeciwnika, a kolega z grupy, będzie go bił. Dużo możliwości ułożenia UMek, wystarczy wyobraźnia. xD Bardzo duży wybór sprzętu. Atak fizyczny i magiczny. Trzy rodzaje broni: Jednoręczne, dwuręczne(niektóre) i półtoraręczne. Parowanie - umiejętność, która niekiedy może nas uratować przed otrzymaniem dużych obrażeń. Bardzo przydatne na magów, ponieważ tylko tym możemy zablokować jego ciosy. Niestety tylko 5% szans na to, że wejdzie. Umiejętność celny cios sprawia, że walka z tancerzami jest czystą przyjemnością. Wady: Brak umiejętności (poza szerokim zamachem pod broń dwuręczną), atakującej kilku przeciwników (typu Ściana Ognia dla Maga). Małe ataki - największa wada naszej profesji... Paladyn lepiej sprawdza się jako profesja defensywna, aniżeli ofensywna. Bardzo mało absorpcji... Absorpcja została Paladynowi odebrana wraz z wejściem nowego silnika. Teraz tylko pojedyncze itemki posiadają jej śladowe ilości. Musimy robić krok do maga i dwa kroki do Łowcy/Tropiciela. Mało odporności. Paladyn vs. obrażenia od trucizny = klęska... Jeśli walczymy z wojownikiem, który niszczycielskim ciosem obniża nam pancerz, możemy z góry godzić się z porażką. Bardziej opłaca się nosić przedmioty dzielone z Wojownikiem. W niektórych przedziałach poziomowych, mało przedmiotów dodających manę i/lub energię. Oczywiście podane informacje, nie zawsze będą zgodne z Waszymi odczuciami.. Wszystko zależy od EQ. Jeśli EQ masz pod SA/unik, to logiczne, iż nie wyciągniemy za dużo hp. A jeśli chcemy mieć dużo hp czy pancerza, raczej musimy poświęcić SA/unik. Źródło:http://www.efenix.cba.pl/?show=posts&id=27
Dodane wady i zalety Paladyna.
|