#1 2012-08-01 09:33:00

 pierekny12

Zbanowany

Skąd: Olsztyn
Zarejestrowany: 2012-08-01
Posty: 12
Punktów :   
WWW

Wady i Zalety

Zalety:

 Niewątpliwą zaletą Paladyna jest to, iż posiada on dużo punktów życia.
 Z dobrze dobranym ekwipunkiem jesteśmy w stanie posiadać też dużo SA.
 Unik i blok, czyli demotywator naszych przeciwników. ;D
 Kontra - Paladyn, jedna z dwóch profesji, które posiadają kontrę, czyli dodatkowy atak, po ciosie krytycznym. Kiedy przeciwnik walnie nam cios krytyczny, a my zrobimy unik i dodatkowo wejdzie kontra, to możemy mieć pewność, że przeciwnik będzie niezadowolony.
 Leczenie - chyba nie trzeba wyjaśniać.
 Palek, jako puszka chłonąca ataki w grupie. Nasza profesja jest świetnie dostosowana do walki w grupach. Ze względu na dużo pancerza, życia i leczenia, możemy krzyczeć na naszego przeciwnika, a kolega z grupy, będzie go bił.
 Dużo możliwości ułożenia UMek, wystarczy wyobraźnia. xD
 Bardzo duży wybór sprzętu.
 Atak fizyczny i magiczny.
 Trzy rodzaje broni: Jednoręczne, dwuręczne(niektóre) i półtoraręczne.
 Parowanie - umiejętność, która niekiedy może nas uratować przed otrzymaniem dużych obrażeń. Bardzo przydatne na magów, ponieważ tylko tym możemy zablokować jego ciosy. Niestety tylko 5% szans na to, że wejdzie.
 Umiejętność celny cios sprawia, że walka z tancerzami jest czystą przyjemnością.

Wady:
 Brak umiejętności (poza szerokim zamachem pod broń dwuręczną), atakującej kilku przeciwników (typu Ściana Ognia dla Maga).
 Małe ataki - największa wada naszej profesji... Paladyn lepiej sprawdza się jako profesja defensywna, aniżeli ofensywna.
 Bardzo mało absorpcji... Absorpcja została Paladynowi odebrana wraz z wejściem nowego silnika. Teraz tylko pojedyncze itemki posiadają jej śladowe ilości.
 Musimy robić krok do maga i dwa kroki do Łowcy/Tropiciela.
 Mało odporności.
 Paladyn vs. obrażenia od trucizny = klęska...
 Jeśli walczymy z wojownikiem, który niszczycielskim ciosem obniża nam pancerz, możemy z góry godzić się z porażką.
 Bardziej opłaca się nosić przedmioty dzielone z Wojownikiem.
 W niektórych przedziałach poziomowych, mało przedmiotów dodających manę i/lub energię.
Oczywiście podane informacje, nie zawsze będą zgodne z Waszymi odczuciami.. Wszystko zależy od EQ. Jeśli EQ masz pod SA/unik, to logiczne, iż nie wyciągniemy za dużo hp. A jeśli chcemy mieć dużo hp czy pancerza, raczej musimy poświęcić SA/unik.
Źródło:http://www.efenix.cba.pl/?show=posts&id=27

Dodane wady i zalety Paladyna.

Ostatnio edytowany przez pierekny12 (2012-08-01 09:34:58)


Nazwa:Mroczny Pawlo/Założyciel klanu
Klan:Templariusze
Chcesz dołączyć do klanu napisz podanie:http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=345539 a dostaniesz się.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.simpsons.pun.pl www.vla.pun.pl www.lwypolnocy.pun.pl www.team-gs.pun.pl www.pokeonline.pun.pl